30 November 2007

Jangan lupa semak senarai SPR

Dilaporkan dalam akhbar hari ni, SPR tidak lama lagi akan keluarkan senarai pengundi untuk tujuan semakan. Oleh itu, jangan lupa ingat-ingatkan sahabat handai, saudara mara dan para pengundi untuk buat semakan takut nama kita termasuk dalam senarai yang bukan ditempat yang sepatutnya. Jangan nanti bila dah tiba hari mengundi baru nak semak,tenguk nak mengundi di kl, nama di kb....bukan ke masalah?

4 ulasan:

Awanama berkata...

sy dah cek dah.. dont worry cik semut oii...

Awanama berkata...

dek wan tengah pening ni akak, daftar kat malaysia tapi nama ada kat thailand pulak... aduh... pening lah...

Awanama berkata...

isshh.... macam mane bleh jagi gitu? tulaa... asyik ulang alik siam je, tu yang terkenan tu..

Awanama berkata...

satu saranan yang baik ambil iktibar pesan DATO'