01 Disember 2008

Kembali ke tanah air tercinta

Alhamdullilah...Akhirnya kami semua selamat pulang ke tanah air Jumaat lalu menaiki penerbangan khas untuk membawa rakyat Malaysia yang terkandas di Bangkok.

Saya begitu penat dan banyak kerja yang tergantung di sini menyebabkan saya tidak sempat untuk mengemas kini blog ini. Baru tengah hari ini saya berkesempatan sedikit.

Ramai yang menghantar sms kat saya mengucapkan selamat pulang. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang begitu prihatin dengan nasib kami. Terima kasih juga mereka yang telah berdoa akan kesejahteraan kami.

Ramai juga yang berkata saya mungkin serik akan ke bangkok, tetapi saya kata tidak. Walaupun apa yang berlaku tidak diduga langsung, namun sebenarnya ia memberikan satu
bentuk pengalaman baru jika difikirkan kembali. Agak adventure jugak sebenarnya. Cuma ia berlaku semasa Pahang mula dilanda banjir dan pemilihan dalaman parti sedang berlangsung menyebabkan saya perlu segera pulang ke tanah air.

Apa pun, marilah kita semua menumpukan kepada keadaan di tanah air kita. Buatlah apa yang boleh untuk memastikan kesejahteraan rakyat di negara ini terus terbela.

1 ulasan:

Unknown berkata...

alhamdulillah....semuanya selamat....actually, 26-28/11 tu sy juga berada di thailand..di krabi...jadi tak tau apa terjadi cuma apabila family telefon bimbang dgn keselamatan kami barulah kami tahu hal sebenar....tapi nasib baik airport krabi jauh dari bangkok....bila sampai kat rumah tu baru tau k'sha terkandas kat sana...