26 September 2008

UCAPAN



SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

8 ulasan:

emy berkata...

Salam,
Dato' boleh saya tumpang bertanya.. napakah signifikannya gambar bunga ros dengan ucapan selamat hari raya?

Apapun...selamat hari raya.

maaf zahir dan batin.

emy

Pink Ants berkata...

kerana..bila tiba hari raya..hati pun berbunga-bunga...

pak andak berkata...

ok ... boleh diterima hujahnya .... Selamat Hari Raya juga diucapkan kpd YB ... maaf zahir dan batin dari saya ...semoga YB sihat selalu dan dapat menjalankan tugas dgn sebaik-baiknya .... Amiiinnn.

pu3 perak berkata...

Salam Aidilfitri untk Dato' Sha and family. moga kempen berjalan licin dan dipilih sebagai the next KPUM mac nanti! kami menyokong gandingan Dato' Sha and YB Nolee!

minEs berkata...

Pemimpin yang penuh Visi.
Pemimpin yang tahu ke amna arah tuju yang ingin dibawanya Puteri UMNO...
Bukan hanya cakap.
Pemimpin yang boleh ditegur..
Pemimpin yang boleh membawa semangat kepada pengikutnya..
Pemimpin yang juga sensitif akan kehendak dan juga Jiwa anak buahnya..
Itulah dia..
gandingan yang mantap....
Dato Sha dan YB Nolee....
Nasib baik korang relax dan berhemah je dalam berkempen...
BUlan 3 tu ....lama sangat. KJ pun rimas sebab katanya sukar bagi dia yang bertanding single post ni..nampak sangat dia penting diri sendiri.
Bagi aku...
Semoga YB Dato S dan Yb N akan terus bersemangat.... menerangkan visi dan misi ke mana arah tuju Puteri UMNO sekiranya mereka diberi peluang.
Dan silalah bagitau kami yang serba kurang tau ni...
apa kelebihannya gandingan kamu berdua...
Semua orang berhak tau..
aku hanya melihat dari kaca luar....

all the best!!
selamat berhari raya...
btw...memang benar , hati berbunga-bunga di hari raya ini. Almaklumkah baru kali pertama menyambut lebaran sebagai wakil kepada rakyat kuala sentul dan Tulang sekah...

Tanpa Nama berkata...

utk yb dato sha

salam aidilfitri dan selamat bertanding utk pemilihan akan dtg
doa sy agar yb dato akan menang pemilihan kali nie setrusnya dpt memimpin pergerakan pu3 yang nampak agak terumbang ambing tanpa hala tuju sekarang nie...

Tanpa Nama berkata...

SELAMAT HARI RAYA UNTUK DATO'SEKELUARGA.

apa komen Dato' bila ada pendapat mengatakan Dato'Najib bakal PM dari Pahang, takkan KPUM pun dari Pahang jugak..sedangkan dulu Mehtab tak dibenarkan bertanding kerana dia dari negeri PM?

2)Ada berita mengatakan Tuanku Sultan Pahang menitahkan Dato'menarik diri bertanding KPUM. Takkan Dato' nak jadi rakyat yang menderhaka.
Semoga Dato' sudi memberi komen.

Pink Ants berkata...

salam...
sekarang ni,ketua pemuda dari johor,ketua puteri orang johor juga..kita takda maslah pun...bukan orang sana atau orang sini jadi ukuran untuk memimpin organisasi yang besar sebegini.Yang penting ialah memilih kepimpinan.

Pasal Mehtab tidak dibenarkan bertanding,saya tidak tahu pula.Bagi saya,ini demokrasi,sesiapa sahaja boleh tawar diri.

Janganlah pula kaitkan KDYMM Sultan dan mengadakan cerita yang tidak benar..Baginda sangat saya hormati dan kasihi dan pandangan Baginda akan saya hormati.Tapi saya ingin menegaskan bahawa berita ini tidak benar sama sekali.